Dažniausiai pasitaikančios SEO klaidos, kurių reikia vengti naudojant Shopify
Turinys
Shopify yra populiarus elektroninės parduotuvės konstruktorius, turintis daug privalumų, pavyzdžiui, paprastų SEO įrankių, profesionalių šablonų ir „drag-and-drop” sąsajos, kuria gali naudotis svetainių kūrimą neišmanantis asmuo. Iš patirties žinau, kad kuriant Shopify parduotuvę daugelis įmonių ir verslininkų dažniausiai naudoja bazinius įrankius, tačiau jų pradinės SEO strategijos gali būti netinkamos ir su klaidomis.
Tai yra natūralu – juk ne kiekvienas yra SEO ekspertas, taigi šiame straipsnyje norėčiau padėti ir apžvelgti dažniausiai pasitaikančias Shopify SEO klaidas ir kaip jas ištaisyti arba jų išvengti.

SEO svarba Shopify parduotuvei
SEO yra labai svarbus bet kuriai elektroninei parduotuvei, ne tik svetainėms, sukurtoms naudojant Shopify. Taip yra todėl, kad žmonės produktus randa ir sprendimus dėl pirkimo dažniausiai priima naudodamiesi tokiomis paieškos sistemomis kaip Google.
Pagalvokite, kaip ko nors ieškote – greičiausiai žinote norimą svetainę, pavyzdžiui, pigu.lt, ir tiesiai ją aplankote, arba Jums reikia patarimo, todėl Google įvedate paprastą paieškos užklausą.
Dėl Shopify SEO Jūsų elektroninės parduotuvės ir turinio išvaizda Google svetainėje tampa patrauklesnė ir svarbesnė, kai potencialus klientas pateikia paieškos užklausą. Tai atliekama naudojant raktinius žodžius ir kitus metodus. Iš esmės SEO pagerina Jūsų internetinės parduotuvės matomumo paieškos sistemose galimybes, o tai turėtų padidinti srautą ir pardavimus.
Dažniausiai pasitaikančios SEO klaidos Shopify svetainėje
Nagrinėjant dažniausiai pasitaikančias Shopify SEO klaidas, jos yra labiau susiję su dalykais, kurių nepadarėte, o ne su tais, kuriuos padarėte neteisingai. Toliau pateikiu šešis dažniausiai pasitaikančius nesklandumus:
1. Besidubliuojantis turinys
Pasikartojantis turinys yra neleistinas SEO optimizavimui, nes Google baudžia už bet kokią jo formą. Todėl turite užtikrinti, kad Shopify turinys kiekviename puslapyje būtų unikalus. Negalima tiesiog kopijuoti ir klijuoti, pavyzdžiui, produktų aprašymų arba pakartotinai naudoti tinklaraščio turinio. Jei įmanoma, viskas turi būti unikalu. Yra įrankių, kuriais galima nustatyti pasikartojantį rašytinį turinį ir pasikartojančius URL adresus.
2. URL struktūra ir hierarchija
Kaip žinoma, Shopify sukuria neidealią numatytąją produktų URL struktūrą, kuri gali neigiamai paveikti Jūsų SEO. Taip yra todėl, kad paprastai sukuriami keli kiekvieno produkto URL adresai, atsižvelgiant į jų ryšį su pagrindinėmis kategorijomis ir pan.
Būtent todėl, jei paliksite Shopify URL struktūrą pagal numatytuosius nustatymus, gali atsirasti daug pasikartojančio turinio. Šią problemą galite išspręsti naudodami kanonines URL žymas savo produktų kolekcijų puslapiams, kurios užtikrina, kad būtų naudojami trumpi URL adresai ir būtų išvengta besidubliuojančio turinio.
3. Atgalinių ir vidinių nuorodų trūkumas
Nepriklausomai nuo platformos ir nuo Shopify ar WordPress SEO, atgalinės nuorodos visada yra svarbios. Sėkminga SEO kampanija turi tvirtą atgalinių nuorodų struktūrą, kurią sudaro nuorodos į išorines svetaines, vidinės nuorodos į kitą Jūsų turinį ir atgalinės nuorodos, nukreiptos į Jūsų svetainę iš patikimų šaltinių.
Atgalinių nuorodų profilio kūrimas didina Jūsų svetainės patikimumą ir matomumą Google, o tvirta vidinių nuorodų struktūra taip pat padeda naršyklėms lengviau pasiekti ir suprasti Jūsų svetainę, kad ji būtų lengviau reitinguojama paieškos sistemose.
4. Nėra SEO rezultatų stebėjimo
Daugelis žmonių mano, kad galite tiesiog įdiegti SEO ir atsitraukti, tačiau taip nėra. SEO optimizavimui reikia nuolatinio dėmesio ir priežiūros, be to, turite stebėti savo rezultatus, kad įsitikintumėte, jog Jūsų investicijos ir laikas atsiperka.
Tokiose platformose kaip Google Analytics, Semrush ir Moz Pro yra daug stebėjimo įrankių, kuriais galima atlikti išsamią analizę, pavyzdžiui, paieškos pozicijų, matomumo ir raktinių žodžių aktualumo.
5. Alt žymų ir META turinio trūkumas
Vidinis SEO yra vienas iš paprasčiausių dalykų, kuriuos galite atlikti, ir Jums nereikia krūvos SEO žinių, kad galėtumėte atlikti šiuos dalykus. Tačiau stebina, kiek daug Shopify parduotuvių neįdiegia tokių pagrindinių dalykų kaip paveikslėlių alt žymos ir META žymos.
Paveikslėlių alt žymos visų pirma yra prieinamumo priemonė regos negalią turintiems žmonėms ir apibūdina paveikslėlį ekrano skaitytuvams, tačiau jas taip pat galite naudoti raktiniams žodžiams pridėti. META antraštės ir aprašymo žymos taip pat rodomos Google paieškos rezultatuose ir yra viena svarbiausių raktažodžių vietų puslapyje.
6. Bazinis raktažodžių tyrimas
Raktinių žodžių tyrimai yra bet kurios SEO kampanijos pagrindas, tačiau dažnai matau, kad įmonės ignoruoja šį SEO aspektą. Galima vadovautis logika ir tiesiog pagalvoti apie įprastas paieškos frazes, kurias klientai gali naudoti Google paieškos sistemoje, ir taip sukurti raktinius žodžius.
Tačiau šioje vietoje kyla daug problemų ir trūksta informacijos. Pavyzdžiui, nežinote, kokia yra raktinio žodžio konkurencija ir kokia yra jo paieškos apimtis. Galite dėti visas pastangas į raktažodį, kuris, jūsų manymu, yra tinkamas, nors iš tikrųjų jo paieškos apimtis gali būti neįtikėtinai maža ir duoti prastų rezultatų. Dėl šios priežasties raktažodžių tyrimo įrankiai yra gyvybiškai svarbūs Jūsų Shopify SEO.

Pasirūpinkite, kad Shopify SEO būtų tinkamas, ir venkite šių paprastų klaidų
Geriausias dalykas, susijęs su bendromis SEO klaidomis Shopify svetainėje, yra tai, kad galite jas ištaisyti, o neigiamas poveikis yra pašalinamas. Tereikia pakeisti šiek tiek kodo, teksto ar, pavyzdžiui, URL adresą, kad akimirksniu pagerintumėte savo SEO.
Puikus būdas patikrinti, ar Jūsų Shopify svetainė neturi SEO klaidų, yra kreiptis į geriausius Shopify SEO ekspertus, kad jie atliktų SEO auditą. Šis auditas apžvelgia bendrąsias Jūsų strategijas, jų veiksmingumą ir visas klaidas, kurias reikia ištaisyti, pavyzdžiui, trūkstamas META žymas ir prastą atgalinių nuorodų profilį.