Daugiakalbis SEO: optimizavimo gidas

Turinys

    Internetas atvėrė daugybę galimybių, leidžiančių įmonėms pasiekti auditoriją visame pasaulyje, tačiau norint veiksmingai įsitraukti į šias tarptautines rinkas, reikia įgyvendinti patikimą daugiakalbę SEO strategiją. Apžvelkime, ką tai reiškia.

    Kas yra daugiakalbis SEO?

    Daugiakalbis SEO – tai svetainės optimizavimas skirtingoms kalboms ir šalims. Apskritai tai reiškia, kad reikia kurti turinį keliomis kalbomis, įdiegti techninius elementus, pavyzdžiui, hreflang žymas (HTML atributas, kuriuo Google paieškos sistemai nurodoma, kokia kalba yra tam tikras puslapis, kad paieškos sistema galėtų pateikti šį rezultatą ta kalba ieškantiems naudotojams), ir pritaikyti SEO taktiką kiekvienai tikslinei rinkai. Tokiu būdu galite pagerinti savo svetainės matomumą ir pozicijas paieškos rezultatuose įvairiuose regionuose.

    Kalbos ir šalies tikslinė atranka

    Vienas iš svarbiausių daugiakalbio SEO aspektų – orientuotis į tinkamas kalbas ir šalis; trumpai tariant, reikia nustatyti tikslinę auditoriją, suprasti jos kalbinius pasirinkimus ir kurti turinį, kuris jai patiktų. Pateikdami turinį jų gimtąja kalba, galite užmegzti tvirtesnį ryšį su potencialiais klientais ir padidinti savo galimybes užimti aukštesnę vietą vietos paieškos rezultatuose.

    Hreflang žymos

    Hreflang žymos yra tarsi rodyklės paieškos sistemoms, padedančios joms suprasti, kokia kalba ir kurioje šalyje yra skirtas kiekvienas Jūsų svetainės puslapis. Jei sugebėsite tinkamai įdiegti hreflang žymas, užtikrinsite, kad paieškos sistemos naudotojams pateiktų tinkamiausią jūsų turinio versiją pagal jų kalbą ir vietą.

    URL struktūra

    Kitas svarbus daugiakalbio SEO veiksnys yra Jūsų svetainės URL struktūra. Čia galite rinktis iš kelių variantų: naudoti pakatalogius, pavyzdžiui, Prancūzijoje tai atrodytų taip: (pavyzdys.com/fr/), subdomenus (fr.pavyzdys.com) arba net atskirus konkrečios šalies domenus (pavyzdys.fr). Tinkamas metodas priklauso nuo konkrečių Jūsų tikslų ir išteklių.

    Daugiakalbio SEO privalumai

    Vis daugiau verslų plečia savo veiklą į užsienį, o ir Lietuvos teritorijoje yra vartojamos įvairios kalbos. Daugiakalbis SEO skirtas būtent tokioms situacijoms ir gali pasiūlyti įvairius privalumus.

    Išplėsta aprėptis

    Optimizuodami savo svetainę kelioms kalboms ir regionams, galite gerokai išplėsti savo pasaulinę aprėptį, užmegzti ryšius su auditorija naujose rinkose ir potencialiai padidinti savo klientų bazę.

    Patobulinta naudotojo patirtis

    Jei optimizuodami daugiakalbystę pirmenybę teiksite naudotojų patirčiai, galėsite sustiprinti tarptautinės auditorijos pasitikėjimą ir lojalumą; kai naudotojai gali lengvai suprasti ir naršyti Jūsų svetainę savo gimtąja kalba, labiau tikėtina, kad jie užmegs stipresnį ryšį su Jūsų prekės ženklu.

    Geresnis matomumas paieškoje

    Daugiakalbis SEO taip pat padeda padidinti svetainės matomumą paieškos rezultatuose įvairiomis kalbomis ir regionuose; tai reiškia, kad padidėja tikimybė užimti aukštesnes pozicijas vietinės paieškos rezultatuose, o tai lemia didesnį lankytojų srautą ir galimas konversijas.

    Konkurencinis pranašumas

    Turėdami daugiakalbę svetainę galite įgyti didelį konkurencinį pranašumą. Aptarnaudami auditoriją jos gimtąja kalba, parodysite, kad vertinate jos poreikius ir kultūrinius pageidavimus, ir padėsite išsiskirti iš konkurentų, kurie neinvestavo į daugiakalbės svetainės optimizavimą.

    Didesnės konversijos ir pajamos

    Galiausiai daugiakalbės SEO tikslas – pasiekti daugiau konversijų ir pajamų iš tarptautinės auditorijos; jei sugebėsite užtikrinti sklandžią lokalizuotą naudotojo patirtį, padidinsite tikimybę, kad naudotojai jūsų svetainėje atliks norimus veiksmus, nesvarbu, ar tai būtų pirkimas, ar formos užpildymas.

    Daugiakalbio SEO įgyvendinimas

    Dabar, kai žinote apie naudą, pasinerkime į tai, kaip iš tikrųjų galite įgyvendinti daugiakalbį SEO savo svetainei.

    Apibrėžkite tikslinę auditoriją

    Pirmiausia turite apibrėžti tikslinę auditoriją, nustatyti kalbas ir regionus, į kuriuos norite sutelkti dėmesį, remdamiesi tokiais veiksniais kaip rinkos potencialas, tarptautinių konkurentų sėkmė ir Jūsų verslo tikslai. Atlikite tyrimą, kad suprastumėte kultūrinius niuansus ir tikslinės auditorijos paieškos elgseną kiekvienoje rinkoje.

    Raktinių žodžių tyrimai keliomis kalbomis

    Kaip ir atliekant įprastą SEO optimizavimą, daugiakalbiam SEO labai svarbu atlikti raktinių žodžių tyrimą. Turite atlikti kiekvienos tikslinės kalbos raktažodžių tyrimą, kad nustatytumėte tinkamiausius ir didžiausios apimties raktažodžius, tačiau nepamirškite, kad tiesioginiai raktažodžių vertimai ne visada yra veiksmingiausi, todėl atsižvelkite į kultūrinius skirtumus ir vietinės paieškos tendencijas.

    Kurkite daugiakalbį turinį

    Kai turėsite tikslinius raktažodžius, metas kurti aukštos kokybės įdomų turinį kiekviena kalba! Įsitikinkite, kad turinys ne tik tiksliai išverstas, bet ir lokalizuotas, kad susilauktų atgarsio vietos auditorijoje, ir dirbkite su gimtakalbiais arba profesionaliais vertėjais, kad užtikrintumėte daugiakalbio turinio tikslumą ir sklandumą.

    Įgyvendinkite hreflang žymas

    Galiausiai prisiminkite hreflang žymas, apie kurias kalbėjome anksčiau? Įsitikinkite, kad jos teisingai įdiegtos visose Jūsų turinio versijose, nurodant kiekvieno puslapio kalbos ir šalies kodą. Tai padės paieškos sistemoms pateikti naudotojams tinkamiausią Jūsų turinio versiją, atsižvelgiant į jų kalbą ir vietą.

    Tarptautinės sėkmės užtikrinimas

    Daugiakalbis SEO gali būti puikus būdas įmonėms išplėsti pasaulinę aprėptį ir užmegzti ryšį su skirtingų kalbų ir regionų auditorijomis.

    Studija 258 padeda įmonėms orientuotis daugiakalbio SEO pasaulyje. Esame profesionali Vilniuje įsikūrusi SEO agentūra, kuri turi kompetencijos kurti specialiai pritaikytas strategijas, kurios duoda rezultatų. Taigi, jei esate pasirengę perkelti savo verslą į tarptautinę rinką, kreipkitės į mus – mielai padėsime Jums sėkmingai veikti tarptautinėje arenoje!