18 būtinų savybių Jūsų e-parduotuvei
Turinys
Mūsų patirtis elektroninės komercijos srityje byloja, kad tam tikros funkcijos ir savybės gali turėti labai didelę įtaką Jūsų elektroninei parduotuvei. Neužtenka turėti vizualiai gražią svetainę – svarbu užtikrinti funkcionalumą, gerą naudotojo patirtį ir galiausiai – skatinti pardavimus. Taigi pasinerkime į privalomas savybes, kurios, mūsų nuomone, turėtų būti kiekvienoje elektroninės parduotuvės svetainėje.

Patogi navigacija
Pirmiausia, Jūsų klientai turi lengvai rasti tai, ko ieško, todėl aiški ir intuityvi navigacijos struktūra yra labai svarbi. Visada rekomenduojame, kad meniu būtų paprastas ir logiškas, o jo kategorijos ir subkategorijos būtų suprantamos Jūsų tikslinei auditorijai.
Paieškos funkcija
Net ir turėdami geriausią pasaulyje navigaciją, kai kurie klientai visada mieliau ieškos to, ko nori, tiesiogiai. Patikima paieškos funkcija gali iš esmės pakeisti vartotojo patirtį. Įsitikinkite, kad ji gali apdoroti rašybos klaidas ir rodyti tinkamus rezultatus – klientai tai tikrai įvertins.
Versija mobiliems telefonams
Šiais laikais vis daugiau žmonių apsipirkinėja naudodamiesi telefonais. Jei Jūsų svetainė nėra pritaikyta mobiliesiems įrenginiams, galite prarasti didelę dalį pardavimų. Visada užtikriname, kad mūsų klientų svetainės puikiai atrodytų ir veiktų visuose įrenginiuose.
Jeigu planuojate atnaujinti savo svetainę, susisiekite su mumis – patarsime, kaip tai padaryti, nekenkiant SEO.
Aukštos kokybės produktų nuotraukos
Kokybiškos produktų nuotraukos yra neįkainojamos. Jos dažniausiai yra tas pirmasis elementas, kuris pritraukia kliento dėmesį ir gali nulemti, ar prekė bus nupirkta, ar ne. Rekomenduojame naudoti aukštos raiškos nuotraukas, kuriose produktas pavaizduotas iš įvairių pusių.
Išsamūs produktų aprašymai
Nors nuotraukos yra reikalingos, jos negali papasakoti visos produkto istorijos. Išsamūs, kruopščiai parašyti produktų aprašymai yra labai svarbūs, kad klientai gautų visą informaciją, kurios jiems reikia sprendimui pirkti priimti. Be to, tinkamai sukurti aprašymai puikiai tinka SEO optimizavimui.
Aiškūs CTA mygtukai
Mygtukų „Į krepšelį” ir „Pirkti dabar” turėtų būti neįmanoma nepastebėti – visada pasirūpiname, kad šie CTA išsiskirtų ir būtų strategiškai išdėstyti svetainėje.
Saugūs atsiskaitymo būdai
Šiais laikais saugumas yra itin svarbus, todėl Jūsų klientai turi jaustis užtikrintai, kai įveda savo mokėjimo duomenis. Visada rekomenduojame naudoti patikimus atsiskaitymo būdus ir matomoje vietoje rodyti saugumo ženkliukus. Be to, patartina turėti ne tik kortelių mokėjimų, bet ir kelias skirtingas mokėjimo galimybes, pavyzdžiui, „Paypal” arba „Apple Pay”.
Klientų atsiliepimai ir įvertinimai
Visuomenės nuomonė yra galingas dalykas, todėl leidimas klientams palikti atsiliepimus ir vertinimus gali gerokai padidinti pasitikėjimą ir patikimumą. Be to, tai suteikia vertingo naudotojų sukurto turinio SEO optimizavimui.
Pageidavimų sąrašas ir mėgstamiausi produktai
Ne kiekvienas lankytojas yra pasirengęs pirkti iš karto; pageidavimų sąrašo funkcija leidžia jiems išsaugoti daiktus vėlesniam laikui, todėl padidėja tikimybė, kad jie grįš ir įsigis.
Socialinių tinklų integracija

Visada rekomenduojame integruoti dalijimosi socialiniuose tinkluose mygtukus ir rodyti socialinius kanalus savo svetainėje – tai gali būti puiki priemonė, padedanti didinti prekės ženklo žinomumą ir nukreipti lankytojų srautą į Jūsų parduotuvę, taip pat užmegzti ryšį su klientais, ieškančiais Jūsų tipo verslo.
Greitas klientų aptarnavimas
Klientų aptarnavimas gali daug ką lemti elektroninės prekybos versle, todėl savo klientams visada patariame pasiūlyti kelis pagalbos kanalus – tiesioginį pokalbį, el. paštą, telefoną – ir užtikrinti, kad šios galimybės būtų lengvai prieinamos visoje svetainėje.
Produktų rekomendacijos
Skiltys „Jums taip pat gali patikti” gali būti labai veiksmingos didinant vidutinę užsakymo vertę. Išmanieji algoritmai gali siūlyti atitinkamus produktus, remdamiesi naršymo ir pirkimo istorija, ir taip padidinti konversijas ir sumas.
Išplėstiniai paieškos filtrai
Parduotuvėms, turinčioms didelius produktų katalogus, būtina naudoti išplėstinius paieškos filtrus, kad klientai galėtų greitai ir lengvai susiaurinti pasirinkimo galimybes ir pagerintų bendrą apsipirkimo patirtį.
Svečio atsiskaitymo galimybė
Nors paskyros sukūrimas turi privalumų, kai kurie klientai nori tiesiog greitai apsipirkti. Siūlant svečio atsiskaitymo galimybę, galima gerokai sumažinti krepšelio palikimo atvejų skaičių.
Atsargų valdymo sistema
Gera atsargų valdymo sistema padeda sekti produktų atsargų skaičių ir automatiškai atnaujinti svetainę; produktų trūkumas erzina ir Jus, ir Jūsų klientus, be to, sumažinate pelną.
Užsakymo sekimas ir būsenos atnaujinimai
Visi mėgstame sekti savo užsakymus internetu, todėl įsitikinkite, kad siūlote pašto sekimo paslaugą, kad pirkėjai galėtų sekti savo pirkinio kelią nuo išsiuntimo iki pristatymo. Tai gali labai patobulinti patirtį po pirkimo ir sustiprinti pasitikėjimą.
Kelių kalbų ir valiutų palaikymas
Jei prekiaujate ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, nepamirškite apie kitas kalbas ir valiutas – tai ne tik padaro Jūsų parduotuvę prieinamesnę, bet gali gerokai padidinti pardavimus.
SEO
Paskutinis, ypač svarbus dalykas – Jūsų elektroninės prekybos svetainė turi būti optimizuota paieškos sistemoms. Tai apima tokius dalykus kaip tvarkingi URL adresai, optimizuotos metažymos ir logiška svetainės struktūra. Geriausia, jei dėl to kreiptumėtės pagalbos į geriausią e-prekybos SEO agentūrą – ji tiksliai žinos, kaip optimizuoti ir patobulinti Jūsų svetainę, kad ji būtų pritaikyta nepastoviam ir nuolat besikeičiančiam Google algoritmui.
Kaip visa tai tai įgyvendinti?
Jei jaučiatės pasimetę, nesijaudinkite – išvardijome tikrai daug informacijos, kurią reikia įsisavinti, o šių funkcijų diegimas į svetainę gali būti sudėtinga užduotis. Tačiau galime padėti! Susisiekite su mumis ir sužinokite, kaip galime padėti Jūsų elektroninės parduotuvės svetainę pakelti į kitą lygį.